مجموعه دوم کتاب‌های هنر بافتنی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نظرتون در مورد اين سايت فروشگاهي چيست

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 66
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 213
بازدید ماه : 1976
بازدید کل : 119601
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



دوش ال ای دی حمامled میزبان مارکت

مجموعه دوم کتاب‌های هنر بافتنی

 

امروزه هنر بافتنی به عنوان یکی از مهارت‌های تولید صنایع دستی زیبا، در بین علاقه‌مندان خود نقش مهمی را در کم‌کردن فشارهای ناشی از مشغله‌های زندگی امروزی داشته و اثرات مهم و قابل توجهی را در آرامش فکر و ذهن آنان ایفا می‌کند. این هنر جذاب و لذت‌بخش حتی به عنوان یکی از عوامل کمک به استقلال اقتصادی خانواده در بین بانوان اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است و همه این عوامل ارزش کاربردی آن را دو چندان می‌کند. در اشتغال به این هنر برای علاقه‌مندان تازه‌کار و بافندگان حرفه‌ای، همواره یادگیری اصولی و استفاده از تکنیک‌ها و مهارت‌های مختلف و نیز داشتن الگوهای مناسب و متنوع، اهمیت و ارزش فراوانی داشته است.

این مجموعه به عنوان بخش دیگری از منابع بسیار معتبر و ارزشمند هنر بافتنی، شامل بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی بسیار جامع و متنوع از انواع موضوعات تحت پوشش هنر بافتنی، از جمله آموزش‌های تصویری و گام به گام بافتنی، بافت انواع کیف و کلاه و جوراب، سرگرمی‌ها و بافتنی‌های تزئینی و دکوری، آموزش بافت انواع لباس‌های زیبای کودکان، بافت عروسک‌ها و اسباب بازی‌ها، مجموعه الگوها، نکات و تکنیک‌های بافتنی، پروژه‌های سریع و ساده، بافتنی‌های بومی، بافتنی‌ها و لباسهای متداول و بسیاری موضوعات دیگر می‌باشد که با تلاش فراوان گردآوری شده و به همه علاقه‌مندان این عرصه تقدیم خواهد شد.

محتویات این بسته به اجمال عبارتند از:

بیش از ۱۲۰ کتاب آموزشی بسیار جامع و متنوع از انواع موضوعات تحت پوشش هنر بافتنی
تصاویر جلد تمامی کتاب‌ها
نرم‌افزارهای Acrobat Reader، WinDJView و Stanza برای نمایش فایل‌ها
بسته‌بندی زیبا و شکیل

تمامی کتاب‌های موجود در این بسته جامع به زبان اصلی می‌باشند و اغلب در فرمت PDF بوده و برخی از آنها نیز در فرمت‌های DJVU ، JPG و EPUB هستند که برای سهولت کار کاربران نرم‌افزارهای مرتبط برای نمایش فایل‌ها نیز در این مجموعه گنجانده شده است.

این مجموعه در ۲ دی وی دی و با بسته‌بندی زیبا و شکیل، درب منزل شما عزیزان تقدیم خواهد شد و مبلغ آن به مامور پست تحویل داده می‌شود.

تصاویر جلد برخی از کتابهای این مجموعه:










 

قیمت: 29,800 تومان

 

روش خرید: برای خرید مجموعه دوم کتاب‌های هنر بافتنی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید مجموعه دوم کتاب‌های هنر بافتنی





:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی , خرید پستی , اینترنتی , پستی , لوازم جانبی , خرید اسان , خریدی مطمئن , خرید از منزل , خرید از محل کار ,
:: بازدید از این مطلب : 992
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : وحید
ت : چهار شنبه 24 دی 1393
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی و آدرس tabrizmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com