کارتون بن 10 اورجینال


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نظرتون در مورد اين سايت فروشگاهي چيست

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 160
بازدید ماه : 1923
بازدید کل : 119548
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



دوش ال ای دی حمامled میزبان مارکت

کارتون بن 10 اورجینال

کارتون بن 10 اورجینال

 

دسته فیلم و سریال و کارتون زیردسته کارتن

 

دارای چهار فصل مجزا می باشد.
از این قرار است که بن پسر ده ساله بازیگوش به فصل تعطیلات رسیده.او تمام سال را برای این تعطیلات برنامه چیده بود که با پدر بزرگش خوش بگذراند.اما بعد از این که سوار ماشین پدر بزرگش می شود دختر عموی خود را نیز که هم سن اوست وبرای تعطیلات با پدر بزرگ آمده است را می بیند.بن که تمام نقشه هایش را برای تعطیلات نقش بر آب می دید شروع به بحث می کند.خلاصه بن و بقیه وارد جنگل می شوند.اما بن از بقیه جدا شده و به سمت داخل جنگل می رود.ناگهان شهاب سنگی به سوی او می آید و به زمین بر خورد می کند.بن با تعجب به سمت آن شهاب می رود و می بیند که نا گهان آن شهاب که بیشتر به یک توپ فلزی شبیه بود باز شده و ساعت مچی ای درون آن است.او با تعجب دستش را به سمت ساعت دراز می کند که….
بن 10 داستان یک پسر بچه معمولی آمریکایی است که همراه پدربزرگ و دختر عمویش گوئن به مسافرت می پردازد و پس برخورد یک شهاب سنگ با زمین و پیدا کردن یک ساعت عجیب الخلقه دارای قدرت مافوقی می گردد که باعث می شود بنجامین تنیسون به هیولاهای مختلف قهرمانی تبدیل شود و بر ضد شر در تما کهکشان همراه با دختر عمو و پدربزرگش بپردازد
نمایش بن 10 توانست در مدت سه روز نمایش خود کودکان زیادی را به طرف خود جلب کند. کودکانی که هر کدام با پوشیدن لباس های مختلف با شمایل کارتونی این انیمیشن خود را آراسته بودند. کودکانی که نه تنها در این نمایش بلکه در اکثر نقاط مالزی با این گونه لباس ها دیده می شوند و همیشه نشان داده بودند که انیمیشن بن 10 توانسته بود نظر بچه های آسیای جنوبی را جلب کند.
بنابر یکی از سایت های خبری،حدود 2.5 میلیون فقط بازی مربوط به کراکترهای این کارتون فروش داشته است!
اما نکات قابل توجهی که نمایش بن 10 را جذاب تر کرده بود استفاده جالب سازندگان در ترکیب رنگها، نور ، صدا ، دکور، طراحی لباس و تصاویر ترکیبی انیمیشنی همراه بودکه به خوبی توانست نه تنها نظر مخاطب کودک بلکه نظر مخاطب بزرگسال خود را هم جلب کند.

شماره مجوز : 155/54879

 

 

قیمت: 10,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید کارتون بن 10 اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید کارتون بن 10 اورجینال





:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی ,فروشگاه موبایل نوید,الوازم جانبی گوشی,انواع نرم افزار,فروشگاه اینترنتی وحید,مشخصات انواع گوشی, ,
:: بازدید از این مطلب : 641
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : سه شنبه 8 ارديبهشت 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی و آدرس tabrizmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com