عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نظرتون در مورد اين سايت فروشگاهي چيست

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 142
بازدید هفته : 1152
بازدید ماه : 1627
بازدید کل : 119252
تعداد مطالب : 174
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


دوش ال ای دی حمامled میزبان مارکت

گوشی موبایل Apple Iphone 6 android

گوشی موبایل Apple Iphone 6 android

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

از لحاظ ظاهری این گوشی کاملا شبیه آنچه شرکت اپل در مورد آیفون 6 اظهار نظر کرده و تصاویرش را منتشر کرده است طراحی شده است.


همان کلید هوم که تقریبا شبیه کلید هوم آیفون 5 اس هست نیز در این گوشی تعبیه شده است.


کلیدهای ولوم و سایلنت و پاور نیز در دو طرف گوشی قرار داده شده است تا ظاهر همیشگی آیفون که دارای دگمه پاور در قسمت بالای گوشی بود پایان داده شود.


ظرافت این مدل کاملا شبیه گوشی اصلی اپل و طراحی نخستین آیفون 6 طراحی شده است . در واقع این گوشی ظریفترین گوشی از سری محصولات اپل هست. ضمنا وزن گوشی نیز کمتر شده است.


از همه مهمتر صفحه نمایش گوشی است که برای اولین بار از سایز کوچک به سایز بزرگ تغییر داده شده است . در واقع در طراحی این گوشی همانگونه که شرکت اپل اعلام نموده بود از صفحه نمایش 4.7 اینچی 16 میلیون رنگ و تکنولوژی IPS استفاده شده است.


آرم سیب پشت گوشی برخلاف نمونه های قبلی چاپی نیست بلکه بر روی گوشی حک شده است.


جنس بدنه گوشی نیز از پلاستیک فشرده با کیفیت عالی تهیه شده است که حتی الامکان از ایجاد خش بر روی بدنه جلوگیری می کند.


نیاز به توضیح ندارد که این گوشی نیز مانند گوشی اصلی اپل از سیم کارت نانو (کوچک) استفاده می کند. سیم کارت این گوشی نیز از بغل وارد گوشی می شود دقیقا مانند گوشی اصلی اپل . چنانچه این گوشی را تهیه نمودید باید سیم کارت خود را به یک موبایل فروشی برده و از وی بخواهید که سیم کارت شما را به سیم کارت نانو تبدیل کند و یا با مراجعه به شرکت مخابرات منطقه خود تهیه نمایید (بدون هیچگونه هزینه ای) . در واقع سیم کات نانو همان سیم کارت قبلی شماست ولی با سایز کوچکتر .

این گوشی دارای سیستم عامل اندروید واقعی ورژن 4.4.2 می باشد که ورژن خیلی خوبی برای اندروید بوده و تمامی برنامه ها و بازیهای اندروید را می توان روی آن نصب کرد .


از امکانات دیگر این گوشی می توان به 3G بودن آن اشاره کرد . 3G بدین معناست که گوشی این قابلیت و سیستم را دارد که بتواند از نسل جدید اپراتور که همان رایتل می باشد استفاده کند . البته این فقط یک بخش قضیه است .. باید گفت گوشیهایی که سیستم 3G دارند همواره از گوشیهایی که 3G نیستند و اصطلاحا 2G نامیده می شوند سیستم قدرتمند تر و حرفه ای تری دارند زیرا برای قرار دادن سیستم 3G در یک گوشی باید از سخت افزار بهتر و قویتری جهت ساخت گوشی استفاده کرد.


قابلیت اتصال به GPRS و دیتای اینترنت تمامی سیم کارتهای ایران


باطری گوشی نیز بسیار قدرتمند و عالی کار می کند به گونه ایکه با باطری گوشیهای اصلی رقابت می کند . بنابراین نیازی نیست که نگران خالی شدن شارژ باطری گوشی خود باشید . در واقع باطری این گوشی از تمامی مدلهای قبلی آیفون حتی آیفون 5اس نیز قویتر است.


دوربین گوشی نیز 3 مگا پیکسل می باشد .


دوربین دوم این گوشی به دلیل سیستم 3G که دارد می تواند جهت مکالمات تصویری (با استفاده از سیم کارت رایتل) و یا تماس های تصویری (با استفاده از برنامه هایی نظیر وایبر) به کار رود .

سی پی یو گوشی MT6589 چهار هسته ای با سرعت یک گیگا هرتز می باشد . البته برنامه هایی نظیر CPU Z و Antutu سرعت سی پی یو را 2.4 گیگاهرتز اعلام می کنند که البته شاید هم درست باشد اما ما آنرا حداقل یک گیگ اعلام می کنیم تا از صحت اطلاعات خود کاملا اطمینان داشته باشیم.

رم گوشی نیز 1860 مگابایت می باشد که رم بالایی محسوب می شود .

حافظه داخلی گوشی نیز 16 گیگ هست . بنابراین از لحاظ حافظه داخلی نیز نگرانی نخواهید داشت.


منوهای گوشی نیز کاملا شبیه گوشی اصل و در واقع با طرح IOS طراحی گردیده است بنابراین منوهای گوشی نیز در واقع همان منوهای گوشی اصلی اپل هستند.


این گوشی دارای بلوتوث ورژن 4 با امکان اتصال سریع به گوشیهای دیگر می باشد. بنابراین می توانید با خیال راحت از دیگران بلوتوث دریافت نموده و یا برای دیگران بلوتوث ارسال کنید.


دارای قابلیت شناسایی 5 نقطه همزمان . بنابراین در برنامه ها و بازیهایی که نیاز به لمس چند نقطه همزمان از صفحه نمایش را دارند به بهترین وجه جواب می دهد. همچنین در قسمتهای مختلف مثلا برای زوم روی تصاویر و یا تنظیم روشنایی صفحه می توانید از قابلیت مولتی تاچ استفاده نمایید . مثلا چند انگشت خود را روی صفحه گذاشته و حرکت دهید.


در این گوشی همانند نمونه قبلی آیفون (آیفون 5اس) از دو نوع منو کرکره ای بالا و پایین استفاده شده است. همانگونه که اطلاع دارید تمامی گوشیهای اندرویدی دارای منو کرکره ای بالای گوشی هستند بدین معنا که برخی اطلاعات و عملکردهای گوشی را میتوانید در منو کرکره ای که از بالای گوشی اعمال می شود مشاهده نمایید (با کشیدن دست روی صفحه نمایش از بالا به پایین) . اما در این مدل ؛ علاوه بر منو فوق ؛ منوی کرکره ای پایین که در گوشی آیفون 5 اس اصلی طراحی گردیده نیز وجود دارد . بنابراین با کشیده دست از پایین صفحه گوشی به سمت بالا ، میتوانید به یکسری دیگر از منوها و عملکردها دسترسی داشته باشید.


در قسمت چپ بدنه نیز یکعدد کلید سایلنت و دگمه های کم و زیاد کردن گوشی وجود دارد که توسط آنها می توانید صدای دستگاه خود را کم و زیاد نموده و یا گوشی خود را روی بیصدا قرار دهید . در قسمت راست نیز کلید پاور گوشی قرار دارد.



دارای 48 ساعت مهلت تست

تمامی محصولات موجود در این فروشگاه دارای 48 ساعت مهلت تست می باشند . بدین وسیله مشتری می تواند پس از دریافت سفارش خود ، به مدت 48 ساعت امکانات گوشی را تست نموده و در صورتیکه عیب و یا ایرادی در گوشی مشاهده نمود (مانند مشکل آنتن، خرابی اسپیکر و غیرووو) جهت تعویض گوشی خود اقدام نماید . البته لازم به ذکر است که همواره قبل از ارسال سفارشات ، امکانات گوشی از هر لحاظ تست می گردد تا از سالم بودن دستگاه اطمینان خاطر حاصل شود اما باز هم جهت اطمینان خاطر شما عزیزان ، مهلت تست 48 ساعته برای خریداران عزیز در نظر گرفته شده است.


صفحه نمایش این گوشی دقیقا مانند آیفون 6 اصلی است . دارای سایز 4.7 اینچ و با کیفیت و سرعت عالی . در این گوشی از تاچ کاملا خازنی با سرعت بسیار بالا و کیفیت فوق العاده استفاده شده است به گونه ایکه با کوچکترین تماس دست شما کار کرده و عکس العمل نشان می دهد . سرعت کارکرد تاچ این گوشی را می توانید با گوشیهای اصلی مقایسه نموده و لذت ببرید.
ضمنا صفحه نمایش گوشی از نوع 16 میلیون رنگ IPS می باشد . بنابراین با تغییر جهت و زاویه دید ؛ باز هم می توانید صفحه نمایش گوشی را به خوبی مشاهده نمایید و صفحه گوشی تیره و یا سیاه نخواهد شد . این موضوع را نیز در فیلم گوشی نشان داده ایم.



از لحاظ منو سیستم نیز بسیار به گوشی اصلی شبیه است

دارای GPS و قابلیت نقشه خوانی قوی و سریع.

همانگونه که قبلا نیز عرض گردید ، این گوشی دارای سیستم عامل اندروید می باشد . به همین دلیل می توانید انواع برنامه های اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . به عنوان مثال می توانید برنامه های اندروید را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید .


همچنین می توانید انواع بازیهای زیبای اندرویدی را روی گوشی نصب و اجرا نمایید . بازیهایی نظیر بازیهای اکشن ، فکری ، 3D و غیرووو .



این گوشی به دلیل سنسور شتاب سنجی که دارد قادر است انواع بازیهای حرکتی که با حرکت دادن گوشی کار می کنند را اجرا نماید . بازیهایی نظیر موتورسواری ، اتوموبیل رانی و غیروووو.


از سنسورهای دیگر این گوشی میتوان به سنسور Proximity که همان سنسور مجاورت بوده و موجب خاموش شدن صفحه نمایش در زمان مکالمه می گردد اشاره کرد . این سنسور نیز در فیلم گوشی نمایش داده شده است.


قابلیت نصب انواع برنامه های همراه بانک . نظیر همراه بانک ملت ، ملی ، صادرات ، سپه ، تجارت ، سامان ، پاسارگاد و غیرووووو


دارای زبان فارسی در تمامی بخش ها حتی منوها و برنامه ها


دارای کیبورد فارسی جهت تایپ فارسی انواع متن و پیامک


دارای فونت فارسی زیبا و شیک . این مدل برخلاف برخی مدلهای ضعیف که فونت فارسی عجیب و غریب دارند ، دارای فونت فارسی بسیار شیک و زیبا می باشد . علاوه بر این خودتان می توانید انواع فونت های زیبا را از اینترنت دانلود نموده و روی گوشی نصب کنید.


شبکه های ارتباطی : 3G - GPS -GPRS - WLAN - Bluetooth



همچنین می توانید انواع برنامه های آفیس نظیر word و PDF و Exel را روی گوشی نصب و اجرا نمایید.


دارای ظرفیت تلفن نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد شماره تلفن را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید.


دارای ظرفیت پیامک نامحدود . بنابراین می توانید هرتعداد پیامک را که مایل باشید روی گوشی ذخیره کنید . همچنین می توانید از پیامکها بک آپ تهیه نموده و آنها را در قسمت دیگری از گوشی نگهداری نمایید.



قابلیت پخش انواع فیلمهای HD . چند نمونه فیلم و کلیپ HD نیز در فیلم گوشی اجرا گردیده است که می توانید در این مورد به فیلم گوشی مراجعه نمایید.

 

قیمت: 500,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید گوشی موبایل Apple Iphone 6 android، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید گوشی موبایل Apple Iphone 6 android



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 625
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : شنبه 29 فروردين 1394

نوکیا NOKIA ASHA200

نوکیا NOKIA ASHA200

 

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

 

مشخصات عمومی نوکیا
12 ماه گارانتی اتصالات

دو سیم کارت همزمان فعال

شبکه 2GGSM 900 / 1800 - سیم کارت 1 & سیم کارت 2
تاریخ معرفی2011, اکتبر
وضعیتموجود در بازار. عرضه شده در دسامبر 2011

بدنه نوکیا Asha 200

ابعاد115.4x61.1x14 میلیمتر, 47.7 سی سی
وزن105 گرم
KeyboardQWERTY

صفحه نمایش نوکیا Asha 200

نوعTFT, با ‬256 هزار رنگ
اندازه320x240 پیکسل, 2.4 اینچ (در حدود 167 پیکسل در هر اینچ)

زنگ نوکیا Asha 200

انواع زنگویبریشن, پلی فونیک(64), MP3 زنگ
بلندگو
3.5mm jack

حافظه نوکیا Asha 200

کارت حافظهmicroSD, تا 32 گیگابایت
دفتر تلفندارد, حافظه تصویری
حافظه تماس ها
داخل دستگاه10 MB, با 64 مگابایت ROM, دارای 32 مگابایت RAM

امکانات ارتباطی نوکیا Asha 200

GPRSClass 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
EDGEClass 12
سرعت
شبکه بی سیم
بلوتوثدارد, v2.1 with A2DP, EDR
USBدارد, microUSB v2.0, HS

دوربین نوکیا Asha 200

اصلی2 مگاپیکسل, 1600x1200 پیکسل
فیلم برداریدارد, 176 در 144 با سرعت 10 فریم در ثانیه
ثانویه

دیگر امکانات نوکیا Asha 200

پیغام رسانیSMS(threaded view), MMS, Email, IM
مرورگر وبWAP 2.0/xHTML, HTML, ادوبی فلش Lite
رادیورادیو FM استریو با امکان دریافت پیامهای متنی (RDS), ضبط FM
بازی هادارد + قابل دانلود
موقعیت یاب (GPS)
جاوادارد, MIDP 2.1
رنگ بندینوک مدادی, سبز, آبی, آبی مایل به سبز, سفید صدفی, صورتی روشن, صورتی, نارنجی

- Dual SIM (dual stand-by)
- SNS integration
- MP4/H.264/H.263/WMV player
- MP3/WAV/WMA/AAC player
- Organizer
- Voice memo
- Predictive text input

باطری نوکیا Asha 200

Standard battery, Li-Ion 1430 mAh (BL-5J)

زمان آماده باشتا 552 ساعت
زمان صحبتتا 7 ساعت
زمان پخش موسیقیتا 52 ساعت

قیمت: 140,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید نوکیا NOKIA ASHA200، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید نوکیا NOKIA ASHA200



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 680
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : شنبه 29 فروردين 1394

sinderelaسیندرلا پاندولی کد18p

sinderelaسیندرلا پاندولی کد18p

 

دسته بازی سرگرمی زیردسته اسباب بازی

 

سیندرلا پاندولی که دختر خانما دوسش دارن وبرای سیسنونی کودک طرفدار زیاد داره.
ضمانت شامل موتور ساعت میباشد.
تحویل درب منزل و دریافت وجه توسط مامور پست.

 

قیمت: 18,500 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید sinderelaسیندرلا پاندولی کد18p، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید sinderelaسیندرلا پاندولی کد18p



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 608
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394

اسپایدرمن کد m13

اسپایدرمن کد m13

 

دسته بازی سرگرمی زیردسته اسباب بازی

 

ساعت اسپایدرمن ایستاده هم یکی از مدلهای پرفروش سایت ماست وبرای تزیین اتاق کودک واموزش ساعت بسیار مناسب است.

تحویل درب منزل و دریافت وجه توسط مامور پست.

 

قیمت: 18,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید اسپایدرمن کد m13، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید اسپایدرمن کد m13



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 722
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394

بتمن کدm37

بتمن کدm37

 

دسته بازی سرگرمی زیردسته اسباب بازی

 

batman بتمن اقا پسرا دوستش دارن تزیینی اتاق اق پسراست.

 

قیمت: 16,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید بتمن کدm37، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید بتمن کدm37



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 698
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : چهار شنبه 26 فروردين 1394

موبایل سامسونگ 5 اینچی اندروید

موبایل سامسونگ 5 اینچی اندروید

 

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

 

12ماه گارانتی شرکت
دو2سیم کارت همزمان
مشخصات عمومی
شبکه 2G Network: GSM 850 / 900 / 1800 / 1900
3G Network: HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
(4G Network: LTE 700 (region specific
معرفی ماه سپتامبر سال 2011
اندازه
ابعاد طول : 146.9 عرض : 83 ضخامت : 9.7میلیمتر
وزن 178 گرم
صفحه نمایش
نوع ips صفحه نمایش لمسی، با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
اندازه 1280 × 800 پیکسل ، 5 اینچ

حافظه
دفتر تلفن ....
ثبت تماس ها ....
کارت حافظه microSD ، قابل ارتقا تا 32 گیگابایت و شامل 2 گیگابایت
16GB/32GB ذخیره سازی ، 1 گیگابایت RAM
اطلاعات
GPRS Class 12 (4+1/3+2/2+3/1+4 slots), 32 - 48 kbps
HSCSD ....
EDGE Class 12
3G .....
WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n, DLNA, Wi-Fi Direct, Wi-Fi hotspot
بلوتوث ورژن 3.0 با A2DP, EDR
ا ینفرارد ....
USB v2.0 microUSB (MHL), USB On-the-go
زنگها
امکان افزودن ...
ویبره دارد
نوع MP3, WAV ringtones
- دارای بلند گو
- سوکت صوتی 3.5 میلیمتری
امکانات
سیستم عامل اندروید 4.2
پیام ها SMS(threaded view), MMS, Email, Push Mail, IM, RSS
مرورگر HTML, Adobe Flash
بازی ها ....
رنگ ها مشکی و سفید
دوربین نوع:5 مگا پیکسل ،
فلش LED
دوربین فیلمبرداری دارد :
سایر امکانات


java دارد:رادیو FM استریو

Active noise cancellation with dedicated mic
MP4/DivX/XviD/WMV/H.264/H.263 player
MP3/WAV/eAAC+/AC3/FLAC player
Organizer
Image/video editor
(Document editor (Word, Excel, PowerPoint, PDF
Google Search, Maps, Gmail,
YouTube, Calendar, Google Talk, Picasa integration
Voice memo/dial/commands
( Predictive text input (Swype
باطری
استاندارد ، Li-Ion 2500 mAh
در حال انتظار حداکثر 960 ساعت (2 گیگ) / حداکثر 820 ساعت (3 گیگ)
در حال صحبت حداکثر 26 ساعت و 10 دقیقه (2 گیگ) / حداکثر 13 ساعت و 30 دقیقه(3 گیگ)

 

قیمت: 350,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید موبایل سامسونگ 5 اینچی اندروید، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید موبایل سامسونگ 5 اینچی اندروید



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 619
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : دو شنبه 24 فروردين 1394

طرح سامسونگ گلکسی اس 5 اندروید

طرح سامسونگ گلکسی اس 5 اندروید

 

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

 

مشخصات عمومی سامسونگ Galaxy S5

گوشی های طرح را گران نخرید........

سیستم عامل اندروید کیت کت

هیچ کس متوجه نمیشه که شما گوشی طرح گلکسی اس 5 رو در دست دارید

سیم کارت میکرو سیم کارت


بدنه سامسونگ Galaxy S5


ابعاد142x72.5x8.1 میلیمتر (5.59x2.85x0.32 اینچ)
وزن145 گرم (5.11 oz)

صفحه نمایش سامسونگ Galaxy S5


نوعصفحه نمایش لمسی خازنی Super AMOLED, با 16 میلیون رنگ
اندازه1080x1920 پیکسل, 5.1 اینچ (در حدود 432 پیکسل در هر اینچ)
قابلیت چند لمسی
زنگ سامسونگ Galaxy S5



انواع زنگویبریشن; MP3, WAV زنگ
بلندگو
3.5mm jack


حافظه سامسونگ Galaxy S5


ساپورت رم میکرو تا 32 گیگ

امکانات ارتباطی سامسونگ Galaxy S5

دوربین 5 مگاپیکسل
دوربین جلو 1.3 مگا پیکسل

سیستم عامل : جاوا
رنگ بندی مشکی, سفید, طلایی

باطری سامسونگ Galaxy S5


Li-Ion 2800 mAh battery

زمان آماده باشتا 390 ساعت
زمان صحبتتا 21 ساعت

 

قیمت: 229,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید طرح سامسونگ گلکسی اس 5 اندروید، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید طرح سامسونگ گلکسی اس 5 اندروید



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 605
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : دو شنبه 24 فروردين 1394

Samsung Galaxy Win I8552 Dual

Samsung Galaxy Win I8552 Dual

دسته موبایل زیردسته گوشیهای موبایل

مشخصات کلی:دو سیم کارته - وزن : 144 گرم
پردازنده:Qualcomm Snapdragon 200 Chipset Quad-Core Cortex-A5 CPU
صفحه نمایش:صفحه نمایش رنگی لمسی خازنی از نوع TFT - سایز صفحه نمایش: 4.7 اینچ - دارای رزولوشن 800 × 480 - تراکم پیکسلی: 199 پیکسل بر اینچ - قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ
حافظه:حافظه داخلی 8192 مگابایت - حافظه رم 1024 مگابایت - قابلیت نصب کارت حافظه از نوع Micro SD
شبکه های ارتباطی:3G - GPRS - قابلیت اتصال به اینترنت از طریق وای فای - GPS - بلوتوث
دوربین:5.0 مگاپیکسل - فوکوس اتوماتیک - فلاش - دوربین مکالمه ویدئویی
صدا:فیش 3.5 میلیمتری هدفون
امکانات نرم افزاری:سیستم عامل Android 4.1 Jelly Bean - پشتیبانی از جاوا - نمایش فایلهای مایکروسافت آفیس - نمایش فایلهای PDF
سایر مشخصات:رادیو - قطب نما - باتری 2000 میلی آمپر ساعتی

 

قیمت: 500,000 تومان

 

روش خرید: برای خرید Samsung Galaxy Win I8552 Dual، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید Samsung Galaxy Win I8552 Dual



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 590
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : دو شنبه 24 فروردين 1394

آموزش نرم افزاری طراحی و چیدمان سفره عقد /اورجینال

آموزش نرم افزاری طراحی و چیدمان سفره عقد /اورجینال

 

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

 

"


با آموزش طراحی سفره عقد خودتان طراح و سازنده سفره عقدتان باشید.

معرفی وسایل مورد نیاز

دیزاین و تزئین فندق

دیزاین و تزئین بادام

دیزاین و تزئین نبات

دیزاین ظروف

دیزاین مواد اصلی

و ...
2DVD
مجوز:654-684153

***ارسال سریع به سراسر کشور***


"

 

قیمت: 14,900 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید آموزش نرم افزاری طراحی و چیدمان سفره عقد /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش نرم افزاری طراحی و چیدمان سفره عقد /اورجینال



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 615
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394

آموزش نماکاری روی کوزه /اورجینال

آموزش نماکاری روی کوزه /اورجینال

 

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته هنری

 

"


آنچه در این مجموعه خواهید دید:

- ساخت نما ترک ریز

- ساخت نما ترک درشت

- ساخت نما شطرنجی در دو نوع

- ساخت دکوپاژ

- ساخت نما جواهر

- رنگ آمیزی نما ترک

- ساخت نما فانتزی

- ساخت نما برجسته

- و ...

مدرس مهرانگیز صمیمی
2DVD

قابل اجرا در رایانه و DVD Player های خانگی
مجوز:78-654135

***ارسال سریع به سراسر کشور***


"

 

قیمت: 13,000 تومان

 

 

 

روش خرید: برای خرید آموزش نماکاری روی کوزه /اورجینال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

 

خرید آموزش نماکاری روی کوزه /اورجینال



:: برچسب‌ها: خرید اینترنتی,فروشگاه اینترنتی,انواع فیلم,فروشگاه اینترنتی وحید,فروشگاه موبایل نوید,انواع نرم افزار,دانلود فیلم, ,
:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : وحید
ت : یک شنبه 23 فروردين 1394

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروشگاه اینترنتی و آدرس tabrizmarket.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com